Etiquetas

domingo, 10 de mayo de 2020

Tasques per fer a casa 11-15 de Maig.

TASQUES PER A CASA


PERÍODE: 11-15 de maig                                   NIVELL: 5è de Primària


Estimades famílies,


A causa de la suspensió de les classes fins nou avís, l'equip docent de cinquè us deixa
les tasques que els nins i les nines hauran de realitzar a casa durant aquests dies.


DATA MÀXIMA D’ENTREGA 18 DE MAIG Recordau a posar el nom de l’alumne a les tasques

CATALÀ: 
Aquesta setmana també farem una fitxa interactiva com heu fet a altres assignatures.
A la fitxa interactiva heu d’escoltar i completar paraules que falten a una cançó titulada
“Que al final tot anirà bé”.
Quan heu acabat la fitxa heu d’enviar-la al vostre mestre de català a un d’aquests correus:
tonipomar@ceipjafudacresques.cat
margasalva@ceipjafudacresques.cat
CASTELLÀ: 
TASQUES CASTELLÀ, setmana 11-15 maig
           1. Copiar cuadrado preposiciones y conjunciones página 164 y 165.
Ejercicios 1, 3 y 6
2. Copiar cuadrado la letra G, como se escribe y la letra J, páginas 166 y 167.
Ejercicio 2 y 5.
3. Copiar cuadrado “romances”


La data màxima d'entrega de les tasques és dilluns dia 17 maig, que me podeu retornar
a través del classroom. Vos record el meu correu per si teniu qualque consulta, pregunta o dubte:  carmemoya@ceipjafudacresques.cat
MATEMÀTIQUES: 

ACTIVITATS INTERACTIVES DE LES UNITATS 1 I 2:

Heu d’entrar al llibre digital de Matemàtiques i realitzar un mínim de 5 activitats interactives de la unitat 1: Nombres i operacions, i un mínim de 5 activitats interactives de la unitat 2: La multiplicació i les potències. De totes les activitats interactives que us apareixen en aquestes dues unitats, heu de realitzar,
com a mínim, 10 activitats en total. Les que vosaltres vulgueu!

Una vegada hagueu fet les activitats amb l’ordinador o la tableta, heu de contestar les preguntes
del document “Activitats interactives de les unitats 1 i 2”:
  1. En general, com t’han anat les activitats interactives de les unitats 1 i 2?
(Molt bé, bastant bé, bé, regular...)
  1. Anomena els títols de dues o tres activitats interactives que t’hagin resultat fàcils.
  2. Anomena els títols de dues o tres activitats interactives que t’hagin resultat difícils.
  3. En general, com diries que són les activitats interactives de les unitats 1 i 2?
(Molt fàcils, fàcils, de dificultat mitjana, difícils...)
  1. T’ha agradat realitzar aquest tipus d’activitats? Per què?

La data màxima d’entrega de les respostes és divendres 15 de maig.
NO heu d’enviar captures de pantalla o fotografies de les activitats interactives realitzades.
Simplement heu d’enviar les respostes a les preguntes plantejades.

Recordeu que per accedir a les “Activitats interactives” del llibre digital heu de: 1) Entrar a www.anayaeducacion.es i clicar on diu “web del alumnado y de la familia”; 2) Introduir l’usuari matcat55, la contrasenya matcat55 i clicar a “Entrar”; 3) Anar a la secció “Mis libros digitales”, que trobareu al menú de dalt i en color verd; 4) Clicar a “Ver libro”, davall de la imatge del llibre de Matemàtiques; 5) Clicar damunt el llibre i damunt el número de la unitat a la que vulgueu entrar;
6) Anar a la secció “Activitats interactives”, que trobareu a dalt i de color groc.


NATURALS: 
5è A.B.UNITAT 3/2ª part. (Pàgines 36 a 38 àmbdues incloses).
1-Què són els músculs?
2-Què és la musculatura esquelética?
3-Com són els músculs:
  1. Del cap:
  2. Del Tronc:
  3. De les extremitats:
4-  Com funciona l’aparell locomotor?
5-Quina diferència hi ha entre els músculs agonistes i els antagonistes?
6- Quines són les lesions més habituals de l’aparell locomotor?
7-Quins elements ens ajuden a potenciar una dieta saludable?
8-Quina importancia té l’exercici físic per a l’aparell locomotor?
9-Per què és important adoptar una bona postura?
5è C. Aquesta setmana vos envio una notícia que va sortir al telediari de TVE1,molt interessant.
Se que està en castellà,però com que ens serveix per pensar amb uns punts importants
que estudiarem al tema de les plantes,vos deman que el mireu i després me contestau a aquestes 2 preguntes: 
1.Per què creus que les abelles són tan importants per a la nostra vida i la de les plantes? 
2.Per què ara han tornat als pobles i ciutats petites? 
Los enjambres de abejas se multiplican por pueblos y ciudades durante el confinamiento por el coronavirus 
SOCIALS: 
5è A,B. UNITAT 3/2ª part. (Pàgines 38 – 43 ambdues incloses)
1-El clima mediterrani:
-Quins tipus hi ha? Explica breument les seves característiques.
2-La vegetació mediterrània. Característiques per les seves zones.
3-El clima subtropical: característiques:
4-La vegetació de les Canàries a Zona Alta i Zona baixa. Característiques.
5-Com és el clima oceànic?
6-Com és la vegetació oceánica?
7-Com és el clima de muntanya?
8 -Quina vegetació trobam al clima de muntanya?
9- Característiques del Clima de Menorca.
5èC: Aquesta setmana deixam continuar amb les illes de Eivissa i Formentera
per d’aquí a dues setmanes i aquesta vos deman que mireu el video. 
https://www.youtube.com/watch?v=ktLc89QwSgw 


ANGLÈS: 
Hello everybody, How are you doing?
For this week we send you this online worksheet: REMEMBER TO OPEN IT WITH GOOGLE CHROME AND HAVE YOUR SPEAKERS ON.
  • Activity 1. Escoltar I triar la foto correcta.
  • Activity 2. A. Cercar les paraules a la sopa de lletres.
B. Escriure la paraula davall de la foto corresponent.
C. Escriure les 2 paraules que has trobat a la sopa de lletres però que no has pogut col.locar davall alguna foto.

  • Activity 3. Triar d'entre les paraules de cada apartat, quina no correspon al mateix
camp semàntic de les altres dues. EX: one- potato-three. Triaria potato perquè les altres dues són nombres I aquesta és menjar.
Do the worksheet and send your results to your English teacher.
LINK 2: https://www.liveworksheets.com/dj124866ra Just escolta el vocabulari i estigues atent@ a la part de gramàtica. 
Activity book page 48 activities 14 and 15.
Activity 14. Escriure les frases I contesta-les per tu.Yes I did / No, I don't.
Activity 15. Escriure les frases en negativa usant els verbs que et donen. Mira la frase de l'apartat 1 I completa'l.
Data límit: Dilluns 18 de Maig.
English teachers emails:
catiroig@ceipjafudacresques.cat (5è A,B)
monicatugores@ceipjafudacresques.cat (5è C)


E. FÍSICA: Acabar les tasques ja donades. 


PLÀSTICA: Acabar les tasques ja donades.  


MÚSICA: 
Per veure les tasques de música, anau a la pàgina web de música de l’escola, clicant AQUÍ


VALORS:Acabar les tasques ja donades.

RELIGIÓ: 
BON DÍA A TOTHOM, 
Desig que estigueu bé. En aquesta tasca heu de fer un comentari, com si fos una redacció,
donant la teva opinió i dient que faríeu vosaltres.
També acoloreix el dibuix. Una abraçada. Dolores. 

Des de l'equip docent de 5è volem dir-vos que estarem a la vostra disposició per qualsevol cosa que necessiteu, a través dels següents correus electrònics:

No hay comentarios:

Publicar un comentario